الجمعة، سبتمبر 17، 2010

قارئةالفنجان((عبد الحليم حافظ)) فيديو كليب


ا


عارفين انا تعبت فى تنزيل الكليب قد اييييييييييييه

وبعشق حليم قد ايييييييييييه

اتمنى ينال رضاكم

واهو نزل واللى ما بيحبش العندليب

هزعل منه

تخيلوووووووا كتبت العنوان يا خلى القلب

لقيته قارئة الفنجان

ههههههههههههههه

المهم انه بصوت حليم

وكل اللى يجى من جايدا ونسمعه من حليم حلوووو

ولا ايييييييييه

حد عندو اعتراض

المرة الجايه ياخلى القلب

ههريكم كليباااااااااااات

حليم ميادة ام كلثوم

ولا الشباب

عندى مجموعه هايله

الهارد 360

كله كليبات وصور واشعار

تحياتى

تحياتى

20 التعليقات:

الــحــــنـــــــــــــــــــين يقول...

غنى يا حليم فى حياتك يا ولدى امراة عيناها سبحان المعبود طيب حضرتك سمعتى اغنية مش يمكن دى فرحة عمرى والفرحه ما صدقت لقتها ولا اغنية مشتاق لعنيك مشتاق لك مشتاق وانا لسه مقابلك لا قلبى اللى بيكتب لك هو اللى بيبعت لك كله اغانيه جميله والاجمل اننا بنسمعها معاكى

الــحــــنـــــــــــــــــــين يقول...

بالجق جايدا يعنى ايه استقفنى الاسم ده كتير تحياتى لحضرتك

Noha Saleh يقول...

انا بحب من تكون حبيبتى ورسالة من تحت الماء جدا
قارئة الفنجان بيعجبنى منها المقطع الاخير جدا

الــحــــنـــــــــــــــــــين يقول...

المدونة كلها ممتازه ما شاء الله

جوجو يقول...

السلام عليكم
ازيك ياجايدا
ماليش فى القديم خالص
ابقى ظبتيلنا انتى بس حاجة لعمرو دياب اليسا كده يعنى
تحياتى

غير معرف يقول...

صباحك أغانى
لا يا ستى محدش عنده إعتراض ...
فيه حد عنده اعتراض يا مدونين ؟؟؟؟؟
وهو أحنا نقدر نعترض معاكى يا جيادا
هههههههههه
طبعا كل اغانى حليم جميلة واكتر اغنيه بحبها هى أحضان الحبايب
وبحب ميادة برضوا فى اغيتها مهما يحاولوا يطفوا الشمس
رهيببببببببببببببه
جدا
أهرينى يا حبيبتى ولا يهمك
ههههههههههههه
بس بلاش أرجوووووووووكى أم كلثوم
يعنى ان كان ولا بد اكتبى كلمات الاغانى بس
بس بلاش صووووت
ههههههههههههه
صباحك فل
جمعه مباركة ان شاء الله
دمتى فى حفظ الرحمن

شهرزاد يقول...

يا ه رجعتينا لايام زمان
المره الجيه الدور على الست انا بموت فيها موت دي قلبي كل
تسلمي لي

mrmr يقول...

انا اعترض
اعترااااااااااااااااااض
بس على الحب الجميل
ام كلثوم اه مياده لالالالالالا
وصوت كمان يا جايدا اصلى من عشاق الست
هو حد يقدر يعترض على الست ام كلثوووووووم
وياريت امل حياتى ولا سيره الحب ولا ثوره الشك
واااااااو
على العموم كل اللى يجى منك ذى الفل
صباحك قشطه

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

يا خلى القلب ، قارئة الفنجان المهم انهم بصوت واحساس واحد من شخص واحد مع احترامى لصدق لكلماته بس احساسه اصدق منها بكتير اوى

أتنين حبيبين يقول...

من عشاق عبد الحليم اوووووووووووووووى

ومحدش يعترض

انا كمان بحاول اعلق من بدرى النت مغلبنى اسفه لتأخيرى عنك والله غصب عنى يا قلبى

الشاعر الفنان أحمد فتحى فؤاد يقول...

جايدا

زى ما قلتى بالضبط .. كل اللى ييجى من جايدا كويس و جميل و حلو

ده غير إن عبدالحليم هو حكاية عمرى .. و بداية مشاعرى

و القصيدة دى بالذات من أجمل ما غنى أحد على الإطلاق

الشاعر الفنان أحمد فتحى فؤاد يقول...

خالص تحياتى و تقديرى و إعتزازى

لقلمك الرائع

دمتى بألف خير

جايدا العزيزي يقول...

الحنين

اشكرك اخى على الزيارة

وعلى فكرة انا حافظه كل كلمه غناها العندليب

يعنى ناجحه بامتياز

ومعنىاسم جايدا

هو اجمل بنات الارض

والله اعلى واعلم

تحياتى

جايدا العزيزي يقول...

نهى صلاح

اناكمان بعشق رساله من تحت الماء

وحبيبتى من تكون

انت تأمرى يا قمر

تحياتى

جايدا العزيزي يقول...

جوجو

ده الفن هو القديم

ومن فات قديمه تاه

عموما ياقمر اجبلك جديد

احسن تزعلى منى

وانا ما اقدرش على زعلك

تحياتى

جايدا العزيزي يقول...

الحب الجميل

طبعا العندليب حبيب الملاين

وميادة فى انا بعشقك والحب اللى كان

اعد ايه ولا ايهوالله على نعمة النسيان

امرك يا قمر

بس كوكب الشرق دى حبيبتى

ياسلام على الست واغانى الست

اسمعيها بس وانت هتغيرى رائيك

تحت امرك يا قلبى

تحياتى

جايدا العزيزي يقول...

مرمر

انا معاكى يعنى ضمنتى صوتى

بس الست وميادة

مش عايزين حد يزعل مننا

ولا ايييييييييه


تحياتى

جايدا العزيزي يقول...

اسماء واحلام فى وجدانى

صح يا قلبى المهم انهم بصوت حليم

لانه اجمل عندليب

واحساسه اجمل واجمل

اشكرك على الزيارة

تحياتى

جايدا العزيزي يقول...

توتا ياقلبى

انا عارفه طبعا انك بتمووووووووتى فى حليم

هو انا بلعب

انا كمان بعشقه اوووووووووى

كل كلمه بصوتو بعشقها

حتى الاغانى الوطنيه

ههريكى اغانى حليمعندى كل اغانيه

بس ادعيلى

تحياتى

جايدا العزيزي يقول...

الشاعر الفنان احمد فتحى فؤاد

اشكرك اخى على كلمات الثناء

وسعيدة لان اختيارى راق لك

حقيقى عبد الحليم اسطورة لن تتكرر

اشكرك على زيارتك الدائمه


تحياتى

أضف تعليق

تصميم وتطوير - مدونة الاحرار - 2011.